Sommarminnen

 
 
 
Sommarminnen ja....
 
vilken härlig helg det blev, vi har hunnit så mycket, träffade våra härliga vänner i Fredags, de var hemma hos oss på middag, vi invigde även höstens första spakväll:)) sen bjöd helgen både på bomässa, svampplockning och mysigt båtliv. 
 
Att vakna upp till en stilla morgon på havet är bland det bästa jag vet, jag kan bara sitta och titta ut över havet med en kaffekopp i handen & njuta!
 
 
Havets olika skiftningar i färger är oslagbart! 
visst kan man tappa andan så vackert det är...
 
 
 
detta kommer jag spara på minneskontot höst och tänka på i höstrusket.  
 
Vad har ni för sommarminnen?
 
 
 

Kommentarer:

1 Josefin:

Åh vilka fina foton, jättevackert! :)

2 Amanda:

Så fina bilder och så fint det såg ut <3

3 Ida:

Åh så fint!

4 Netti Starby:

Vilka härliga minnen och så vackra bilder! :-D Kramis

5 Felicia:

riktigt fina bilder

6 Linnea Gustavsson:

Fina bilder!!

7 ullie:

jasså va soligt o mysigt ni verkar ha haft vi hade mest grått o regn o åska

8 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså åh så underbara bilder!

9 Petra Olsson:

Superfina foton 💕Kram

10 Eva`s blogg:

super fina bilder! ja minnena är dom man får tänka på i gråväder o regniga dagar min semester var ju så sen men hela resan värmer mitt hjärta :)

11 Emma Fernhagen:

Vilka fina bilder!

Kommentera här: