Hösten som försvann

 
Ja, bara några veckor sen var jag och en god vän på fotorunda med snack & gofika på ett mysigt café.Vad tog hösten vägen? Desa Daglior blommade så otroligt sent, solen sken och bara för par veckor sen plockade jag in de sista björnbären från trädgården. 
 
Lyx att ha björnbär i trädgården bara att gå ut och plocka, så himla gott i på filen, i smoothies el till någon kaka. 
 
 
 
Vintern kom med besked!! Skratta inte nu men jag har (fyra!!! tröjor + vinterjacka) och jag fryser redan... 
undrar hur det ska gå till den riktiga vintern kommer?! 
 
Har frusit hela dagen trots många koppar kaffe varvat med varm choklad och te, nu längtar jag hem tilll ett varmt bad, sen blir det glögg & Lussebullar till Bachelor. 
 
 
Ha en fin kväll ~ H 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad gott med glögg och lussebullar! :-D Kramis

2 Biggeros:

Inte dumt att ha björnbär precis utanför verandan=) Ja, då lär det vara kallt om du redan har så mycket på dig🤔Ha en bra dag!

3 Eva`s blogg:

Låter mysigt hoppas det var det oxå :) trevlig helg på dig kram

Kommentera här: