Kaffe & chokladsmoothie

 
Mmmm denna goda smoothie startade jag dagen med i morse, perfekt för en chokladälskare och jag som är starkt kaffeberoende ;) 
 
2 dl mandelmjölk 
1 avokado 
1 banan
2 msk kakao 
Ev. 3 dadlar el 1 msk vaniljpulver 
1 shot espresso 
is
 
Mixa allt & njut ♡
 
Helgen är fullbokad här, startar kvällen med Idrottsgalan, god mat med mannens kollegor som sällskap, uppträde och dans, ska bli Supertrevligt :))
Imorgon laddar vi för Hockeykväll....
 
Vad ska ni hitta på? Önskar er en toppen helg ♡ 
 
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott med smoothies

2 Netti Starby:

Åh vilken god smoothie :-D Kramis

3 ✫Fru Eriksson:

Låter gottit ♡ ...
/Kram

4 Eva`s blogg:

Smoothies är gott gott finns så många olika recept oxå :) ha det så trevligt ute i kväll kram

5 Mirre - Sweetwords:

Men så god den låter

6 Karolina Nilsson Grenabo:

Låter jättegott, det måste jag prova :)

7 Maria Grahn :

Ser ju jättegott ut, måste testa göra detta. Testade rysk yoghurt och frysta hallon i morse som blev en riktig favvo. Kram och ha en mysig helg fina du!

8 Petra Olsson:

Detta recept har jag aldrig provat.Det låter supergott o mättande.kramar

9 ullie:

hoppas på en lugn helg maken jobbar så vill bara chilla

hoppas nu du får jätte skojigt i helgen tyvärr går den för fort ofta kramar

10 Liene Svärd:

Mmm, låter gott!

11 Ida:

Åh vad gott det lät!! :)

Kommentera här: