Engelska pepparkakor

 
Hej i stugorna! 
Vad hittar ni på såhär lördag kväll? Själv har jag varit på språng sen i fm. Har varit i stan hela dagen och jagat julklappar haha... mysigt mysigt! Det var mycket folk i rörelse vilken skön känsla att snart vara klar med alla julklappar, klickat hem några på nätet, sen de flesta inköpta idag. Fikat på stan och Pizza på mysigt ställe fick det bli, härliga Lördag! 
 
WelL well... nu ska jag plocka upp och fixa endel sen får det bli spat med glögg, mysigt nu när det är så kallt att sitta och njuta en stund. 
 
Dessa pepparkakor bakade jag förra helgen, Engelska pepparkakor, ett gammalt gott recept från min fina mormor. Det finns i kategorin: julkakor om ni vill baka. 
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

mums va gott :) glad måndag kram

2 Josefin:

Låter mysigt med glögg!
Och tack för receptet, ska testa detta om jag får tid över :)

Kommentera här: