Fredagsblomster

 
Hej Sweeties!
Har suttit och bara kopplat av en stund med frukost och morgontv, välbehövligt ibland. Jag fick jobba dubbelpass häromdagen 14 timmar, då känns kroppen lite mör :) men idag är jag ledig, då ska jag njuta av min lediga dag. Mycket på "to-do-listan" men sen blir det fredagsmys deluxe ikväll:)) Igår kom mannen i huset hem med blommor till mej, helt utan vidare, tänk vad en sån "liten extra sak" i vardagen gör mycket, jag blev hur glad som helst <3 
 
Hittade denna ljusstaken på Mios, tycker dem är superfina, jag köpte en i vitt och en i grön marmor, och en i present - perfekt att ha hemma om man blir spontanbjuden på middag :) Då har man en fin sak hemma, lite roligare än blomma el skumpa ;) tro det var ca 89:- så himla bra budgetpris! Titta in lite senare om ni vill så ska ni få se vad jag har "halloweenbakat"
 
Nu har jag packat väskan och åker till gymmet en sväng....

Kommentarer:

1 angelicasvarld.blogg.se:

Låter som en så härlig morgon!

Hoppas du får en skön fredag å helg!
KRAM

2 Lilly:

Åh vad fint!!

3 Rebecca:

Åh så fint!! Älskar ljusstaken från Mio! Hoppas du får en jättebra fredag :)

Svar: Ja jag gillar den oxå.
starsinlife.blogg.se

4 coffeeandcupcake.blogg.se:

Så gulligt :) Hoppas du får en trevlig helg ^^

Svar: Detsamma :)
starsinlife.blogg.se

5 Jessica Högberg:

Fina blommor var det oxå=))

6 Maria:

Så fint ..vilken gullig man du har.
Den där ljusstaken var riktigt snygg...bra tips, tack
Kram på dig

Svar: Ja han go :) Tack! Ja jag gillar den verkligen :))
starsinlife.blogg.se

7 Josefine:

Så fina!!

sv: Det var de :)

Kommentera här: