Trevlig Helg

Tänkte  bara jag skulle kika förbi och önskar er en riktigt skön, härlig ledig helg:)) 
Själv har vi varit på havet en sista gång kanske? Snyft... ja, det känns lite sorgligt att sommaren faktiskt snart är över. Höstens första månad på Tisdag, 1:a September. 
 
Tänkte berätta för er att September månad är min tanke att ha en "sockerfri månad" hur nu det ska gå, jag som har "bakcravings" vääääldigt ofta ;) skratt* 
Så september månad kör vi på lite nyttigare frukost, tips på mellanmål & annat smått och gott. Hoppas ni är med mej:) 
 
KRAM & FIN LÖRDAG PÅ ER♡
 

Kommentarer:

1 angelicasvarld.blogg.se:

Men va spännande!! Ska bli kul att följa...hoppas på flera härliga sockerfria recept!

Svar: Japp jag få se vad jag hittar på :)
starsinlife.blogg.se

2 Lena - gott för själen:

Nu finns det nog ingen återvändo. Sommaren är nog över, även om det är rätt varmt och soligt även idag.

Härligt med sockerfritt. Man mår ju så bra av att inte äta så mycket socker! Pepp pepp!

Kram Lena

Svar: Javisst gör man, men jag är omöjlig på att äta choklad o annat gott ;)
starsinlife.blogg.se

3 Sara:

Åh så härligt med sockerfri månad, ser fram emot goda och nyttiga recept :)

Svar: Ja, vi få se vad det kan bli för något...
starsinlife.blogg.se

4 Rebecka:

Pioner är såå vackert.
Tips på bra mat är alltid välkommet :)

Svar: Ja min favoritblomma. Ja vi få se hur det går...
starsinlife.blogg.se

5 Annika:

Havet är ju verkligen härligt! Och sockerfrimånad skulle jag också behöva. Men det är ju så gott med godis och annat. Ha en fin söndag. Kram Annika

Svar: Haha ja det är vansinnigt svårt, få se hur det ska gå ;)
starsinlife.blogg.se

Kommentera här: