Mors-dag

 
Mors-dag idag,
firar ni eller hur gör ni? jag har bakat iallafall som jag inte kan låta bli för fika måste man. Vi har avklarat mamma & svärmor tidigare i veckan så idag har vi lite andra planer. Vi ska ut med båten en sväng sen ikväll blir det grillkväll med hela familjen,& ett dopp i Spat, vi ska passa på att bada där nu innan vi ska tömma det inför sommaren.Ps. sen hoppas jag såklart på ett litet paket;) haha... det måste jag erkänna:)) Jag plockade in liljonkonvaljer till min vas, ååå vad jag tycker de är fina, som dessutom luktar så gott!! Mitt fikatips får ni se senare under dagen, Önskar er en toppendag!! 
 
jag äääälskar liljonkonvaljer......
 

Kommentarer:

1 Louise:

åh så fint :)

2 Alice:

Mysiga bilder!

3 Siri |Diabitfit|:

Mysigt! Jag har typ aldrig firat mors dag :>

4 LIENE:

Låter som bra planer :)

5 matilda w:

åh så fint med lijekonvalj, mina favoritblommor :)

Svar: Mim med:)
starsinlife.blogg.se

6 Emma Grann Fotografi:

Så mysigt :)

7 Pauline:

så fint med liljekonvaljer :)

8 Pauline:

så fint med liljekonvaljer! :)

9 sandra:

åh så fina liljekonvaljer, måste ut till skogs och s eom jag hittar några snart!

10 Henrietta Nylund:

Superhärliga blommor :)

11 linah:

såå fina bilder:)! tyvärr så kan vi inte fira mamma nu för hon är utomlands haha;D

12 Anita:

Underbart med liljekonvalj!

13 MALIN:

Vilka mysiga bilder :) Hoppas du haft en bra helg! Kram

14 Netti:

åh vad fint du har det och jag älskar också liljekonvaljer :-D

15 Kristin/onlyfemale :

vad mysigt. Älskar också liljekonvaljer men klarat tyvärr inte av doften, får huvudvärk:(

Kram

16 Sara Ekman:

så fina :)

17 Maria G:

Sååå vackert med liljekonvaljer. Hoppas du haft en underbar morsdag. Kram

18 Madeleine:

Klart det skall fikas när det är mors dag :)

Madeleine

19 angelicasvarld.blogg.se:

Så vackert med liljekonvaljer - å doften är ju helt underbar!!

20 Tezzo:

Åh så fint! Samma här jag bara älskar liljekonvaljer! :D

Kommentera här: