Fredagsfeeling ☆

 
Godmorgon! 
 
Sitter och njuter av första koppen kaffe, Vi har varit hundvakt några dar, hon har åkte hem nu och vad tomt det är....ingen som kommer och möter mej när jag kommer ner för trappan, ingen som slickar mej i örat, ja hon ÄLSKAR nämligen öron:)) skratt* ingen som  vill provsmaka mackan jag brer... ja vi saknar Kiwi redan. Hoppas matte & husse snart åker iväg igen så vi får passa henne. 
 
Vad ska ni hitta på idag och i helgen? Jag är långledig, idag ska jag pyssla med lite av varje, ikväll tänkte jag prova nytt recept på grillat. I helgen åker vi ut på havet med Markus och Anna. Ska bli såå mysigt ❤
 

Kommentarer:

1 ✫ Fru Eriksson:

Härligt mé Fredagsfeeling & naw sååån sötis du passat ♡ ...
Ha det riktigt gott!

/Kram

2 Kristin/onlyfemale:

Åh vilken sötnos!!
Här fick vi fredagsfeeling redan igår, hade gäster över så det blev en lång och trevlig kväll. Har nyss ätit frukost och ska starta igång denna fredag:)

Kram!

Svar: Vad mysigt med långfrukost. Låter som ni hade en mysig kväll igår :)
starsinlife.blogg.se

3 JUNITJEJ:

Åh, har du också en berner sennen?! Vi har en valp på 4 månader. En underbar liten krabat.

4 N:

Härligt!

5 Kohlers - Makeup Artist - Profilbloggare:

Oooh mitt i skrivande stund, fan vad sugen jag blev på kaffe nu *mot lunchrummet* haha. Egentligen skulle jag också ha helg nu men ska göra massa sminkningar istället och tjäna inte lite extra cash istället, ingen fritid här inte x( men kul är det!

6 Netti:

Vilken fin hund du har tagit hand om! :-D

7 MADDISENJ.SE:

Härligt. Så fint ni ser ut att ha de!

8 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Vad härligt att åka ut på havet!! Hoppas helgen bjuder på härligt väder.

Trevlig fredag! Kram Hanna

9 MALIN:

Så härligt med fredag :) Hoppas du får en bra kväll!

10 Nicole:

Härligt med fredag, och va fin hund! :)

11 angelicasvarld.blogg.se:

Men vilken söt lite sak!! förstår att det känns tomt! Hoppas du får en skön fredagkväll vännen!

12 Céline:

så härligt! :)

13 Therese Bjärstig:

Härligt med en tur till havet, vi åker neråt landet på lördag och hoppas hinna njuta av havet då 😀 trevlig helg!

14 Madeleine:

Vi har också en som gärna delar ut pussar fast modell mindre :)
Hoppa vädret visar sig från sin bästa sida när ni ska ut till havs. Trevlig helg!

Madeleine

15 Emma Engström:

Kul med ett nytt recept! :D Hoppas det blev bra!

16 jos:

Härligt!

17 anette:

javisst är det mysigt med en fyrbent vän......Kram Anette

18 Sara Ekman:

Hundar är så mysiga :)

19 Mirre:

Berner sener är så fina, vet ej om jag stavar rasen rätt, fint namn med Kiwi. Hihi Bellman tyckte också om att slicka på örat, det är hundarns språk att säga att de tycker om en, så känn er utvalda =D

20 Pauline:

åååh så fin vovve!

21 linah:

vilka härliga bilder:D!

22 Amanda Jönsson:

Så fina blommor!

Kommentera här: