Nyår & löften

 
Hej där,
har glömt berätta om vårt nyår, efter att jag slutar jobbet, så var det hem och byta om och vi var traditionsenligt med  goda vänner i stan detta året. Dem hade fixat med så mycket gott, bubbel & snittar, fantastisk varmrätt och supergod desser som deras tös hade bakat❤️ Jätte jättegott! & trevlig kväll! 
Saknade dock  ett par som firade nyår på Bali detta året.... 
inte alls avis,.... nädå 😉
 
Kvällen sprang iväg när man inte setts på läääänge, hörde om våra andras vänners Safariresa, som verkade varit toppen! 
 
Nyårslöften ja, har ni det? Jag brukar vara dålig på att hålla dem så det blir mest lite tankar och funderingar om nya året. 
 
Jag hoppas att det blir något lopp el nån träningsutmaning i år, har dock inte anmält oss  till något ännu.... 
kom gärna med tips på något kul :) 
 
hoppas på att resa iväg, lite drömmar av varje finns det:) 
 
hoppas på att bli bättre på att fotografera, går en kurs just nu som är superroligt, får lite mer kläm på det, träffas över en fika och lära sig med dem som delar fotointresse är perfekt :)) 
 
finns även andra drömmar och funderingar men det stannar nog bara där, men vem vet?.,,,
 
 
Jag ska fortsätta med middagen, dottern med sambo kommer hit på middag, ikväll provar jag en indiisk gryta, sen ska jag  ska hjälpa henne med lite praktiska saker. 
 
~ Ha en skön kväll ~ 

Kommentera här: