Trädgårdsdrömmar

 
 
 
 
Vilken underbar, härlig tid det är nu, cyklade till jobbet i morse och doften av syrener, liljonkonvaljer som sprider sig är ljuvlig! Jag njöt för varje meter..., så värt att stiga upp en halvtimme tidigare! 
 
Haft så mycket att göra nu, så synd man inte hinner stanna tiden och njuta lite extra... man få ta tillvara på kvällarna när man är ledig, detta är nästan den finaste tiden, när man har hela sommaren framför sig... 
 
Tulpanerna blomma för fullt, vita, svarta tulpaner, Magnolian står i blom, gullvivor, samsas med den underbara kungsängsliljan som blivit min favorit! 
Pionbuskarna är på gång..., planterade kryddor och Vallmo efter en föreläsning... 
 
 
Trädgårdsdrömmar, ja det har jag minsann nästan varje sommar poppar det upp nya idéer -växter, och hur jag skulle vilja förändra trädgården, min lilla dröm just nu är en pergola:) tkr det är sååå mysigt! Ser framför mej med en fin betongbänk, el annan ”enkel” soffa  kanske en grill, och nåt fint klättrar upp i pergolan, frågan är bara vad min kärlek säger om det;) haha.... 
 
Vad har ni för trädgårdsdrömmar? 
 
Kram ~H 
 
 
  

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag har en dröm att ha en egen trädgård och så vackra blommor! :-D Kramis

2 Alice Lindström:

Vad fina blommor!

3 ullie:

ja men visst är det så himla fint ute alla växter blommor allt grönt så vackert

Kommentera här: