Tulpanernas tid

 
Hoppas ni har en bra Trettonafton,
vi har varit på Roadtrip idag, vi är nyss hemma. 
Ska sjunka ner i soffan med lite plockmat och titta på nya Beckfilmen på C-more. Har hört att den ska vara bra. 
 
Har en lugn helg framför oss, tänkta roa mej med att plocka undan julen i helgen, både gran ljusstakar och julsaker ska stoppas i lådan, lite sorgligt, tycker det är så mysigt med granen mm. 
 
Men,... visst är det härligt att plocka in nya krispiga tulpaner, i vårens färger. Har bundit massor av tulpanbuketter i veckan, trivs så fantastiskt bra i blomsteraffären jag är nu:))) härliga, genuina, goa, roliga tjejer som jobbar där. 
 
Jag känner mej verkligen välkommen till 100% 
Längtar redan lite till Månd, när jag ska jobba igen, haha.., 
 
 
Vad ska ni hitta på i helgen, brukar ni unna er blommor till helgen? Tycker att man faktiskt kan vata värd det, blir så fint och jag blir glad av blommor. 
 
Trevlig helg// Kram ~H 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vilka vackra blommor! :-D Kramis

2 Eva`s blogg:

Jag älskar oxå tulpaner :) så vackert, ja Beck är super bra såg den då den kom ut njut av kvällen kram

3 Petra Olsson:

Tulpaner e min favorit 💕👌nej då vi är i Vietnam nu ☀️Kram i värmen

Kommentera här: