Lycka med Ekollon i vas

 
Hoppas ni har det bra därute, här är allt på topp det är ju Fredag:)) wiiie.., 
Denna har vecka har varit riktigt kallt, 15 minus är man inte van vid! Brrr... 
 
LYCKA ATT FÅ EKOLLON ATT GRO...
ja nu fick jag äntligen ekollonet att gro, jag tog in ekollonet när det blivit grodd på  ute sen har jag haft det i vas och nu tog det sig och är så dekorativt med små vaser med ekollon i, har ni provat? perfekt i glasvasen fr svensk tenn. 
 
 
Igår var vi hos dottern och blev bortskämda med god middag, blev lite smått avis för dem hade precis fått hem sin nya soffa och soffbord -ursnyggt var det!!
 
 ikv ska dottern och jag mysa på tu man hand, vi passar nog på att käka sushi;) mums!! 
Fredagsmys är väl bland det bästa, har varit en väldigt intensiv vecka med sena kvällar/tidiga morgnar, mkt på gång i skolan denna veckan. 
 
Full fart mot helgen, kikar in med recept på baktips till Tisd när det är Fettisdagen;) har ni ätit semlor än? Sen Alla hjärtans dag på Onsd, ska baka nåt gott så kommer recept på det med, kika gärna i kategorin ”alla hjärtans dag” där finns flera bakverk och även kategorin semlor om ni är sugna på något gott. 
 
Ha en skön helg ~H
 
 

Kommentarer:

1 Ellen Gräntz:

Så himla fint! Älskar ljusstaken också.

2 Eva`s blogg:

Men åh va fint nej det har jag aldrig provat så fint...låter som en mysig helg o hoppas du får en skön söndag oxå :)

3 Netti Starby:

Åh vad fint! :-D Kramis

4 sarah:

aaa det är avkopande =) fina saker =)

5 ullie:

hoppas du o dottern fick en mysig kväll va härligt sånt är sitter just med en popcorn skål me min lilla mamma dotermys <3
fin start på veckan kram kram

Kommentera här: