Lördagsplaner...

 
Hej på er!
 
hoppas ni har det bra denna helg, Idag har jag varit i trädgården & fixat fint inför vintern, klippt buskar, rensat mm, så skönt ute idag, riktigt varm höstdag bara solen som fattades. 
 
Nu Lördagkväll, Inte dumt alls, igår var vi bara hemma och slappade kikade på IDOL bl.a Vilken håller ni på? Chris eller Olivia är mina favoriter. Tittade  ikapp massa som jag missade i veckan. Det är långa dagar som gäller nu när jag börjat utbilda mej till Florist. 
Men det är sååå kul & spännande:) 
 
Här är någon bukett jag gjorde i skolan, en typisk 
"Helen-bukett"  i mina färger... 
 
 
 
Ikväll har vi tittat på Clase Malmberg, vilken skön snubbe alltså:)) Jag är frälst i han... 
 
Fortsatt trevlig helg ~ H 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad härligt att du har fixat trädgården inför vintern och Chris är min favorit! :-D Kramis

2 ullie:

underbar bukett o älskar ljusstaken .
chris är min idol han vinner tyckte inte det va olivas tur att åka ja hon va dålig i fredags men finns de som är sämre alltid

3 Eva`s blogg:

Men va roligt att du utbildar dig :) en vacker bukett den hade gärna fått pryda hemma hos mig :) kram å fin dag

4 Petra:

Så fin bukett med fina färger ,kram

5 Hanna Karlsson:

Så kul att jobba med blommor. Buketten är verkligen jättefin.

6 Amanda:

Lät som om du hade det himla mysigt<3

7 Michaila*:

Jättefin! :)

Kommentera här: