Hemma från Sopot

 
Hej på er! 
 
Vilken mysig tripp vi varit på i Sopot med tjejgänget. Jag har aldrig varit där förut, har ni? Har hört mycket positivt om detta ställe. Jag kan bara hålla med, det var nog ett av de lyxigaste hotellen jag varit på förutom Dubai. Vi hade tur, -båtresan var lugn ingen storm. Vi åt gott och dansade på färjan. Såå himla kul!  
 
Vi  unnade oss Spa/behandling helkroppsmassage på Sheraton hotell, relax, aloe vera bastu mm. bara myste omkring i våra morgonrockar i flera timmar. Åt god trerätters på hotellet, och strosade omkring i Sopot dagen efter bland mysiga lunchställen, Caféer där vi värmde oss med Gluwein.  Många skratt med dessa tjejkompisar. 
 
Dit vill jag återvända igen, kanske redan till sommaren. Vi hade dock lite otur med vädret, det var lite kallt. Helt underbart fin strand precis nedanför hotellet. Där kan jag tänka mej ligga och sola. 
 
 
 
Här strosade vi nere vid havet ♡
 
 

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

åååh jag vill också på spa :D Det låter underbart.

2 Netti Starby:

Åh vad mysigt ni har haft det och ha en fin helg! <3 Kramis

3 Fru Eriksson:

Så ljuvligt ♡ ...
Även om dé vart kallt/Kram & hoppas solen skiner även på dig ida´

4 Mirre:

Men ohh så härligt =D, unna sig lyx

5 Petra Olsson:

så mysigt du har haft:) här hemma har det inte varit ngn värme alls, kramar

6 Josefin:

Så härligt! Och tyckte väskan där verkligen var jättefin! :)

7 ullie:

åhh va härligt det låter
kul o unna sej lite i bland . hoppas du får åka dit igen då

8 Eva`s blogg:

Härligt & mysig bild på havet :) man behöver sånt där i livet :) ha en fin lördag kram

9 Maria Pettersson:

Mysigt med en resa! :)

10 Maria%20at%20Inredningsvis:

Vilken SJUKT snygg väska :)

Ha en grym helg och nu äntligen vankas sommar värme:)

LOVE Maria på Inredningsvis

11 Maria at Inredningsvis:

Vilken SJUKT snygg väska :)

Ha en grym helg och nu äntligen vankas sommar värme:)

LOVE Maria på Inredningsvis

Kommentera här: