Mellokväll

 
Tjingeling! 
 
Nu har vi bänkat oss i soffan, det blir en helkväll vid mellon,  vi har inte följt alla gånger då vi varit iväg de flesta Lördagar. Men ikväll är det all in på godis & snacks uppdukat och smutta på proseccon. Kikar ni?? 
 
Igårkväll var ett par vänner över här på middag, vi träffas bara två ggr om året på sin höjd, det blir inte av helt enkelt. Är i olika faser i livet och då kan det bli så. Men trevligt när det väl blir av... 
 
 
Imorgon ska vi iväg en sväng och kika på "ett litet projekt" hos bekanta, ska bli spännande. Sen har det utlovats sol så jag ska hinna med lite i trädgården också är tanken, har hunnit räfsa nästan hela trädgården idag, helt ljuvligt ute. 
 
Ha en mysig fortsättning på helgen// Kramar 
 

Kommentarer:

1 Liene Svärd:

sv: Ja, blev lite vilodagar innan jag flyttade, väldigt behövligt. min handläggare på arbetsförmedlingen såg till att jag kunde pausa min praktik på hunddagis och på onsdag har jag arbetsintervju på ett ställe istället.

Fint med tulpaner :)

2 Fru Eriksson:

Ja,vi tittade & hade enriktigt mysig mellokväll ♡ ... Pst:Brukar inte göra det men hihi

/Kram i "Vår"solen!

3 Mirre - Sweetwords:

Så fina tulpaner har lika hemma, tyckte du rätt låt vann

4 Biggeros:

Det finns så mycket att göra nu i trädgården efter vintern. Nyfiken på ditt nya projekt. Alltid bra med förnyelser=) kram

5 Netti Starby:

Vad mysigt ni har haft det och jag kollade också på mellon igår. :-D Kramis

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät härligt! :)

7 Tilda Barkselius:

Men så härligt med en mello kväll!

8 Petra Olsson:

Så fina tulpaner ,kramar

9 Maria:

Ja, vi tittade lite ....mysigt med mello
Kram

10 Karin:

Jag följde det varenda Lördag ^^ Tyckte att det var helt rätt låt som vann; tyckte du? :-)

Kommentera här: