Rabarberkladdkaka

 
Hej på er! 
Något stressig vecka (som vanligt) haha.... varför har man alltid 100 järn i elden?? :) i veckan var min dotter och jag på Melissa Horn,  hon är grym en helskön kväll hade vi mor & dotter tid är bästa♡ 
 
Ikväll ska vi fira sonens födelsedag, så även idag har jag fullt upp med bakelser, dukning, och matlagning men det är precis det jag gillar att göra, hänga i köket gör jag med nöje ;) 
 
 
100 g smör 
100 g vit choklad 
2 dl dl socker
2 ägg
2 1/2 dl vetemjöl 
1 tsk salt
Rabarber 
 
Smält smör, blanda i chokladen.  Tillsätt övriga ingredienser.  Häll i smord form.  Skala ,dela rabarber lägg över. Grädda 175 ° 18-20 min 

Kommentarer:

1 Mirre Sweetwords:

Ohhh spännande och gott det lät

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Så gott

3 Eva`s blogg:

Du kan konsten att frestas ;) fin kväll <3

4 Amanda:

Åå detta lät ju så himla gott, måste testa<3

5 Anette:

Mums vad gott. Kram Anette

6 Josäfin Andersson :

Men HUUUUR gott ser inte det där ut då??? :o

7 Julia:

Åh så gott!

8 Ida - foto & häst:

Men så gott! Älskar rabarber :)

Kommentera här: