Semester

 
 
Tänk att nu är det äntligen semester!! Som vi har sett fram emot det, fem härliga veckor väntar för mej, första gången jag har så lång semester. 
 
Igår var vi och firade mammas och pappas bröllopsdag med middag på restaurang, hade köpt fina gladioler också, en av mina favoritblomma. 
 
 
Vad är semester för er? En enkel sak är att bara gå ut på altanen med en kaffe, bok, lugn och ro utan stress....
Just nu har jag läst Kristin Karspesens bok, väldigt bra måste jag säga, som handlar om att må bra i första hand, kost, träning, balans,  livet och hennes uppväxt med dåkig självkänsla bl.a. Hon är så enkel, jag gillar skarpt.  
 
 
Jag startade dagen med ett grymt rolig pass; Grit playo, nu har vi precis packat klart båten, så nu väntar båtliv i två veckor. Ska bjuda er på lite bilder från havet mixat med goda recept mm. Första stoppet bli inte så långt för är bjudna på grillkväll ikv. hos dottern med vänner och släkten ♡
 
 

Kommentarer:

1 Fru Eriksson:

Härligt ha nu en skön semester & mysigt båtliv ...❤️
/Kram

2 Netti Starby:

Vad härligt med semester och du får passa på att njuta nu! :-D Kramis

3 Days by Johanna:

Så fina blommor och härligt med semester.

4 elin:

Härligt med semester!<3

5 MALIN:

Härligt med semester :) Njut lite extra för mig med! Kram

6 ullie:

härlig sista bild o gladioler älskar ja me lyx blomma typ så fina.
ja vill ha massa vila sol o bad

7 Eva`s blogg:

låter ju helt ljuvligt 5 v ja jag jobbar fram till 17 aug sen är det 4 v ledigt o 2v till kreta :) följer dig o ser fram emot bilder från havet :) kram

8 Mirre Sweetwords:

Oh så vackra blommor och så fridfulla sommarbilder

9 Sofie:

Åh så himla härligt för dig att äntligen ha semester! :)

Kommentera här: