Min Gloria

Godmorgon! 
 
Hoppas allt är bra med er denna Lördagsmorgon, jag har redan varit ute och kört i dimman. Nu står äntligen min Gloria på skänken, jag fick den i julklapp av mamma och pappa ♡ 
 
Matriell kärlek, jag vet.... men jag tycker den är såååå fin!! 
 
Nu i Februari har jag tänkt köra lite nyttigare kost, efter allt julgodis kan det behövas:)  så här kommer tips på bloggen framöver,  hänger ni med? 
 
 
Här blir Lördagen rättså lugn, ser fram emot en myskväll i soffan med film, ett glas vitt och Tapas. 
Vad ska ni hitta på? 
Hoppas ni få en skön Lördag!  
 
Kram kram ♡ 
 

Kommentarer:

2 Netti Starby:

Åh vilken fin gloria och vad spännande med ny kost :-D Kramis

3 Mirre - Sweetwords:

Oh så fin

4 Ida:

Så fin! Härligt med en nyttigare kost! :)

5 Petra Olsson:

Så fin:) spännande med ny kost,sj tänkte jag köra sockerfritt ett tag igen tycker jag mår mkt bättre av det men så svårt nu när jag börjat med smågodis igen och jag måste sluta helt.kram

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh så fin!

7 MALIN:

Vad fin den är! Den förstår jag att du tycker om! Kram

8 Maria:

Åå Gloria man bara älskar den. Jag har velat ha den ett bra tag
så himla fin...njut av den
Kram

Kommentera här: