Ostkaka

 
Söndagsfikat blev denna supergoda ostkaka, fick receptet av Mia, min kollega. Superlätt att baka som man gör på ett kick och NYTTIG  dessutom ;) hade min hemmagjorda björnbärssylt och en klick grädde till. 
 
Efter några vilodagar så var jag på Tabata på Paulinas pass igår, superkul och en heldundrande träningsvärk idag, idag vet man att man lever ;) Skön känsla....:))
 
 
4 ägg 
500 g keso
1 dl mandel 
2 msk socker 
2 dl mjölk 
2 dl mjöl
 
Vispa ihop allt, Smörj en form, häll i smeten. Grädda 200° 30 min. 
 
 
Fika & Njut ♡
 

Kommentarer:

2 Mallan:

Men mums så gott! :)

3 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Åh vad gott med ostkaka, det var riktigt längesen jag åt det :P :)

4 Eva`s blogg:

mumsigt o visst är det skönt med träningsvärk då har det gjort nytta :) kram å fin dag

5 ✫Fru Eriksson:

Wooooo ljuvlig ❤️ ...
/Kram fina du!

6 Marie:

Oh smaskens, ostkaka som är så gott

7 FrökenTV, bloggen om tv och film:

mums

8 Jessica Högberg:

Ostkaka är gott!

9 MALIN:

Men nej, vad gott med ostkaka! Kram

Kommentera här: