Lingonsmoothie

 
Hej bloggisar!  
 
Nu har det varit så skönt höstväder med krispig luft några dagar,  igår var det tom. minusgrader på morgonen när jag vaknade. Snörade på mej joggingskorna och sprang en skön men kort löprunda. Härlig start på dagen, jag tar det lite lugnt med mitt knä så  det inte pajar igen.... satte mej på altanen tog en kaffe och Lingonsmoothie med Topphälsa som sällskap.  
 
Lingonsmoothie 
 
2 dl Naturell yoghurt
1 dl mjölk
1/2 banan 
1 dl Lingon
2 msk Chaifrön 
1/2 dl Proteinpulver vanilj 
 
Mixa, toppa med kokosflakes,  lingon, granatäpple,  blåbär. 
 
Nu ska vi se Svartsjön,  tittar ni på det? Bra men läskig serie, tur att jag har någon att hålla handen ♡ 
 
 

Kommentarer:

1 Mirre:

Men ser gudomligt gott ut

2 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Åh så gott! :D

3 Eva`s blogg:

Mysigt :) frukost efter träning är ju såå härligt o en bra tidning :) jag har wellness gillar den tidningen :) önskar dig en fin fredag på alla vis kram

Kommentera här: