Kanelbullebollar

 
Hej raringar! 
 
Är ni sugna på något nyttigt till kaffet denna helgen tycker jag ni ska baka de här bollarna som smakar som fyllningen i kanelbullar men nyttiga och utan socker, dessutom så mumsiga:) de ligger hemma i kylen och väntar, idag är jag en runda i stan, det blir en shoppingdag på stan,  en kaffe på espresso house och sen vidare hem för Lördagsmys. 
 
1 dl cashewnötter 
1/2 dl valnötter 
1/2 dl sötmandel 
1 msk kokosolja
1 msk rapsolja 
7 dadlar 
1 tsk kardemumma 
2 tsk kanel 
 
Mixa allt, rulla till bollar & njut ♡ 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara:

Men åh så otroligt gott. :) Kram

2 Julia:

Åh detta måste jag testa!

3 Petra Olsson:

såg riktigt lyxiga ut:) detta ska jag testa så bra nu har jag massor av nyttiga recept.kram

4 Mirre:

Men oh så gott, så spännande med smak som kannelbulle

5 Eva`s blogg:

Låter nåt för mig :) så det skall jag testa :) tackar :) hoppas du hittade nåt kul i går kram å fin söndag

6 ✫Fru Eriksson:

Låter riktigt gottit ♡ ....
/Kram finaste!

7 MALIN:

Aldrig hört talas om något liknande innan! Låter väldigt gott :) Kram

8 Hanna:

åh så gott :D

9 made by mary:

Men vad härligt, veganskt också! Heja heja!! <3 Ska jag def prova!

10 JUNITJEJ:

Det måste jag testa någon gång!

Kommentera här: