Pumpor & trädgården

 
Lilllördag ♡
 
Jag har varit ute och plockat in det sista i trädgården,  tagit in möbler, klippt ner buskar,  och gjort fint inför vintern. Jag har haft Isa som sällskap, min trogne vän:) 
 
De  första snöflingorna singlade ner lite fint, och när jag kom ut och skulle ha bilen så var den helt täckt med snö. Mina pumpor till Halloween blev bara enkelt med små och stora hål i. 
Nu ska jag in i värmen och ha en kopp het, varm choklad. Sen är det matlagning och tårtbak resten av eftermiddagen.  Vi ska ha kalas ikväll, det är visst någon som fyller år imorgon; ) 
Ni ska få receptet på tårtan någon dag...
 
 
Kram // Helen 
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Låter mysigt med kalas :) så fint du har fixat det :) skön dag kram

2 ✫Fru Eriksson:

Naw...Sötiskisse ♡
/Jam & Kram!

3 Netti Starby:

Vad mysigt och så fint du har gjort :-D Kramis

4 Mikaela:

Vilka fina bilder :D

5 Petra Olsson:

Så fint du har gjort det 🎃Kram

6 Jessica Högberg:

Gillar pumparna!
Härligt med kalas.

Kommentera här: