Mango & Hallonsmoothie & fruktspett

 
Hej där,
 
Vilket underbart höstväder det är, hög krispig luft. Önskar jag vore ledig, hade velat gått en långrunda.  Häromdagen hade jag en vän här på fika då gjorde jag denna smoothie bl.a med mango/ hallonsmak.
 
Ikväll ska jag baka tårta till min kära pappa som fyller år imorgon ♡ Vad hittar ni på idag?  
 
 
Hallonsmoothie :
Mandelmjölk 
Hallon
Vaniljpulver 
Linfrö
 
Mangosmoothie 
Mandelmjölk 
Mango
Vaniljpulver 
Chaifrön 
 
Mixa alla ingredienser till Hallonsmoothie häll i ett glas, därefter till mangosmoothie häll på i glaset. 
 
Gör fruktspett av det du gillar. Jag hade kiwi och nektarin. 
 

Kommentarer:

1 Camilla Hamid:

Mums! Det här måste jag testa :)

2 ✫Fru Eriksson:

Hallonsmoothie sååå gottit & vackra foton ❤️ ....
/Kram finaste!

3 Eva`s blogg:

Underbart :) gott och va mysigt att du bakar till din pappa :) skön kväll kram

4 Netti Starby:

Mums vad gott och så fint du hade gjort! :-D Kramis

5 Tove:

Vinnarna av veckans blogg är nu dragna, titta in om det blev just du!
Super kul att du deltog, ha en trevlig kväll :)

6 Marie:

Så fina bilder du sätter ihop och gott det ser ut

7 Lillemmish:

åh så fina bilder! Vart är vasen köpt ifrån?
/Lillemmish

8 Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig & de dina en fin helg kram fina du :)

9 Tove Arvidsson:

Ser gott ut !

10 Petra Olsson:

Så smarrigt med fruktspätt o smoothies.kramar

11 Jessica Högberg:

Så fint med fruktspett till!
Hälsa pappa

Kommentera här: