Parmesansticks

Hej bloggisar ♡ 
 
Hur har ni det? Jag har träningsvärk både lite här och där ; ) precis som det ska vara efter ett härligt box-pass med mannen igår. Ikväll kör vi på med crosstrainingen medans mannen ska på ishockey :)) känner mej riktigt laddad med träningen nu... 
 
Ni ska få ett gott tilltugg till drinken med smak av parmesan och chili, hade det när N & N var hemma hos oss. 
 
100 g smör 
2.5 dl mjöl 
1 ägg
100 g parmesan 
2 tsk Chiliflakes 
2 tsk pinjenötter,  solrosfrön el cachewnötter 
2 tsk oregano 
Pensling : ägg + hackade valfria nötter 
 
Blanda alla ingredienser till en deg, delar i 3-4 bitar. Gör en rulle av dem, linda in i plast och ställ i kylen. Skär i 1 cm skivor. Lägg på bakpapper på en plåt. Pensla med ägg + nötter ev lite oregano på. Grädda 200 ° ca 12 min, låt svalna något. Servera till fördrinken. 

Kommentarer:

1 MALIN:

Dom ser jättegoda ut! Kul med recept :) Kram

2 Eleonora Adriana ♥:

Ser gott ut :)

3 Maria:

Så gott det verkar, perfekt med lite nytt till drinken.
Kram

4 Tilda Barkselius:

Åh gud så gott det låter, känner att detta absolut måste testas!

5 Julia Jansson:

Det ser jättegott ut!

6 Felicia - Everyday / Fashion / Modeling:

Ser gott ut:)

7 Kristin/onlyfemale.se:

Vas roligt att träna tillsammans! Själv kom jag nyss hem från ett skivstångspass och när jag parkerade bytte jag och maken plats så han kunde åka iväg och träna;)

Ser riktigt gott ut, dessa måste jag göra!
Kram

8 Mirre:

Oh verkar toppengott

9 Vano:

Ser otroligt gott ut =)

Kommentera här: