Lite nytt

 
Hej på er!!
 
Vilken härlig helg vi haft, 80-talsfesten vi var på i Lördags blev succe' allt var i 80-tals-anda både med kläder, musik och tom. maten:)) tänkte visa er lite nytt som jag hittade när jag var på shoppingtur. Dessa snygga skorna sneglade jag på tidigt i höstas och nu när de var på rea fick de följa med hem :) tycker själv att det är stort gilla på dem:)) vi har bokat in en Rockfest framöver och då åker klackarna  på.......
 
 
Även en snygg stickad tröja till sambon blev det, han är rätt mån om sig och gillar att nätshoppa kläder, men tycker om att skämma bort familjen ibland bara sådär utan att det måste vara någon speciell dag, Visst är det härligt med oväntade överraskningar? ;) Sen behöver det inte alltid vara prylar man skämmer bort eller överraska med utan att bli uppassad med en kopp te när man kommer hem från en stressad dag, eller snäppet ännu bättre en lagad middag när man minst anar det, det gillar jag:))
 
 

Kommentarer:

1 Petra:

Sjukt snygga stövletter!!

2 Helene:

Snygga skor!! :D

3 Anonym:

Tack min helg har varit super åhh så snygga skor ☺☺ låter som du oxå haft en fin helg kul kram skön måndag

Evas blogg

4 Anonym:

Tack min helg har varit super åhh så snygga skor ☺☺ låter som du oxå haft en fin helg kul kram skön måndag

Evas blogg

5 MALIN:

Kul med lite nya grejer! Jag gillar verkligen den marinblåa tröjan! Kram

6 angelicasvarld.blogg.se:

Men så härligt med tema fest!! Själv ska jag på 40-års fest med 70-80-tals tema!! Ska bli sååå kul!!

Ja å skorna - sååå snygga!
KRAM

7 Maria G:

jättesnygga ! Kul med lappar, min sexåring hade fått en lapp i väskan från nån kille på förskolan där det stod "Jag är sär i dig". Skratta gott, så sött. Ha en mysig kväll

8 MartinaOlsson:

Vinn tandblekning från Dentasy! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58119/tavling-vinn-tandblekning-fran-dentasy/

9 Sarah:

Kul o få se va du köpt :)

10 Mirre:

Ohh snygga och vad roligt att festen vart lyckad

11 MATILDA:

snygg tröja :D

12 Jessica Högberg:

Skorna är ursnygga!

13 Amanda - Exklusiv skönhetsbloggare på BeautyBoulevard:

Åh så snygga skorna var! Älskar högklackat. :)

14 VERONICA - fashionblog:

Gud så fina grejer! :) Härligt!

15 Amanda Jönsson:

Snygga grejer!

16 Sigrid:

Sjukt snygga skor! :)

17 sarah:

fina skor =)

18 Maria:

Wow, vilka supersnygga skor.
Kram

19 ISABELLA:

Kul med lite nya saker ju! :)

20 Prietha:

Så himla kul att skämma bort familj och vänner! Speciellt när dom inte anar det :)

21 MADDISENJ.SE:

Snygga skor

Kommentera här: