Helg & schlagervin

 
Hej Fredag!
 
Hoppas allt är bra med er, själv är jag långledig i tre dagar, såååå skönt!! Ikväll ska vi ut och äta med mina kollegor inne i stan på bästa, mysigaste stället. annars väntar en rättså lugn helg. Beställde detta schlagervinet som vi ska provsmaka imorgon till mellon. Har ni smakat det?
 
 
Alltid roligt att smaka något nytt vin. Nu ska jag iväg en sväng, precis tagit ut brödet ifrån ugnen, så handling och träning startar vi dagen med,  har fått problem med  knät så det är mest styrketräning jag kan köra nu, Ingen löpning för min del, tyvärr.....
 
Hoppas ni får en skön helg //  Kram
 
 
 

Kommentarer:

1 Bea:

Låter som en bra helg! Kram :)

2 Zara:

Vad kul med schlager vin! Det har jag aldrig sett förut!:)

3 MartinaOlsson:

sv; absolut! :)

4 Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Åhh låter ju huuur härligt :)
Många kramar Hanna <3

5 Matilda Berlin:

Nej vad roligt! Har inte testat det, men vill. Hoppas det smakar =)

6 VERONICA - fashionblog:

Vackra bilder!! :) Kramar tjejen!

7 angelicasvarld.blogg.se:

Men va kul vin! Det där måste jag prova!

Hoppas du får en härlig kväll och helg!
KRAM vännen

8 MALIN:

Vad gott :) Ha en riktigt härlig kväll! Kram

9 Netti Starby:

Vad härligt med ledighet och spännande med nytt vin! Kram

10 Sanna:

Låter som en skön helg :)

11 Cassandra Haraldsson:

Låter som en bra start på dagen! :)

12 Amanda Engberg:

Så härligt! :)

13 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad underbart med långledigt! :)

14 Eva`s blogg:

Åh det låter ju hur gott som helst, och som jag har du vackra tuplaner :) super snygg stake den gillar jag mkt :) bläckfisken ..hoppas du får en fin lördag kramen

15 Prietha:

Låter som en underbar dag! Själv vill jag verkligen ut och springa men -19 stoppar mig :/

16 J E N N I F E R:

låter härligt!

17 Lena - gott för själen:

Nyfiken på hur vinet smakade!

Kul att 80-talsfesten var så lyckad!

Kram Lena

Svar: Ja, vi tyckte det var gott! Lite kul att ha det till mellon, men fick beställa det och vänta 5 dagar på det. Kram / Helen
starsinlife.blogg.se

18 Sarah:

Va skönt me lite långledigt :)

19 MADDISENJ.SE:

Kul med schlagervin, hur smakade det?

20 MATILDA:

har inte smakat, hoppas det var gott!

21 FILIPPA:

Låter kul! :D

22 ISABELLA:

Härligt! :)

23 Kristin/onlyfemale :

Å det bubblet är en tradition numera hem hos oss, tredje året i rad som vi alltid har ett gäng hemma när det är mellotider;)

Kram

Kommentera här: