Fjärde advent

 
Vilken helg, så härlig...
I Fredags hade vi goda vänner här på middag, vi badade i Spat, drack bubbel och pratade minnen. 
Har alltid lika trevligt och roligt när vi ses ♡
 
 
Igår klädde vi granen, nu är den också på plats, 
 Jag har faktiskt ingen julstress alls, hur har ni det? 
Är så mysigt när man kommer ner i köket på morgonkvisten och känna doften av gran. 
Kvällen avslutades med Tapas och film. 
 
Idag ska jag göra lite mer julgodis sen kommer föräldrarna på middag ikväll. 
 
Ha en skön fjärde advent♡ 
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Nej då ingen stress allt är gjort bara lite bak kvar :) låter som en fin söndag kram å fin 4 advent :)

2 ✫Fru Eriksson:

Oooo,nej ingen stress alls bara lugn ♡ ....
/Kram finaste!

3 Paooar:

Ååh så mysigt!! Låter så härligt med ett eget spabad, kan inte du göra ett inlägg om erat? Var/hur/kostnad? :D

Svar: Ja det är mysigt, vårt är några år på nacken... så minns inte varken var vi köpte det el vad det kostade. Men det finns det överallt, i olika prisklasser.
starsinlife.blogg.se

4 Mirre:

Så mysigt med julbak och klä granen

5 Maria G:

Vilken mysig helg och sköt om dig! Kram

6 Biggeros:

Jag har absolut ingen stress. Det blir även en lugn Jul för min del. Jag tar dagen som den är. Så mysigt firande med bra vänner🤗Kram

7 Freja:

Så mysigt! 😀

Kommentera här: