Nya Naglar

 
Hej bloggisar♡ 
 
Allt bra med er? Här är vi i Semestermood :) 
Gillar känslan helt klart. När vi låg med båten i en hamn nu sist så passade jag på att fixa naglarna. De  blev lite vita skiftande - ombre, fint på sommaren med ljusa färger. Har landat hemma ett par dar, och det är ingen ledighet när man kommer hem precis;) Jag har städat,  tvättat, klippt gräs, rensat rabatter mm. Så nu  Äntligen   är vi påväg ut med båten igen med våra vänner söderut;)) 
 
Ha en fin kväll! 
 
LOVELY ♡ 
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Jättefina naglar!

2 N:

Superfina :D

3 Eva`s blogg:

Snygga :) låter som en bra tanke att ge sig ut igen ha det gott å va rädd om dig kram

4 petra:

så fina naglar:) kram

5 Jasmine:

Vilka fina ringar! Jag gillar den personliga designen.

Härligt att vara ute till havs. Det skulle jag vilja vara oftare. Frihetskänsla!

(Sent) Svar: Tack för din visade omtänksamhet.

Kram

6 ✫Fru Eriksson:

Snyggt & waooo så söt hjärtanring ❤ ...
/Kram

7 MALIN:

Jättefina naglar! Kram

8 Biggeros:

Så härligt att kunna ta båten ut och njuta av havet. När man har hus så ligger mycket över en. Jobb =d Så fina naglar!@@

9 MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)

10 Marie:

Jättesnygga

11 ullie:

åh men va mysigt
ja jag är så glad i mina naglar som ja bara får ha i nån vecka till suck får ju inte ha på jobbet sen . ja har fransk som ja gillar men dina va jätte snygga kan ta lite nagelack o måla på me mina kanske i vitare =) kram o fin fredag

Kommentera här: