Plocka in våren

 
Hej Måndag & ny vecka!
 
Hoppas ni haft en skön helg,  idag är jag hemma och skrota runt, städar och piffar lite. Det här med att plocka in våren för mej är ljusa färger i hemmet. Jag har hängt upp vita rullgardiner som släpper in ljuset, sytt några nya kuddfodral i skira våriga pastellfärger, Ljus ljus rosa och vitt gillar jag, blandat med grått och växter från naturen. Hur får ni till den rätta vårkänslan inne/ute? 
 
 
Igårkväll satt vi i Spat och myste en stund och pratade om livet....., snart dax att tappa ur det för säsongen snart är det havet som gäller att bada i :) 
Plockade in en gren Magnolia, tycker det är så fint!! 
 
 
 
 
Min hortensia står fortfarande lika fin, är glad för varje dag som jag får den att överleva ;) 
 
Ha en bra start på veckan.....
 

Kommentarer:

1 Ewelina:

Så himla snyggt du har det!

2 Anonym:

Superfint! Och magnolia...älskar!

3 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

4 Liene Svärd:

Så vackert! du har verkligen gott om ljus där :)

5 Tilda Barkselius:

Härligt att ta in våren även i inredningen, så fint!

6 Tuva Björnwall:

åh härligt!! :D

7 Marie:

Men oh så fint ni har det, så snygga detaljer gillar kuddarna ihop

8 CAMILLAESI:

men åh så fint 😍

9 Petra Olsson:

Men så vackert med en magnolia kvist i vasen ⭐️Nu har jag hängt på din utmaning 🤗Kram

10 Eva`s blogg:

Åh så fint & jag jag bara älskar din stake bläckfisken :) vackert har du det :) önskar dig en fin dag kramen

11 Vanessa Andersson:

Åhh så fint 😍

12 Josefine:

Så fint!!

13 MALIN:

Vad fint ni har det! Verkligen! Kram

14 ✫Fru Eriksson:

Jaaa vår inne & vår ute 💕 ....
/Kram & ha en underbar dag!

15 linah:

åh så fint!

16 Beatrice:

Men gud så fint men samtidigt fick jag ångest, känner att jag också måste "vår inreda" lite :)

17 Sussi:

För mig är också ljusa färger och blommor "att plocka in våren". En dröm för mig är att en gång ha en magnolia i trädgården. Fantastiskt vacker när den blommor..

18 Susanna:

Så fint du har gjort det och visst vill man ta in ljusare färger nu, jättefint med kuddarna.

Kram

19 ullie:

åhh så ja längtar efter havet.. o sommar . det är jätte mysigt med lite ljus färger nu lättar upp

fin onsdag kram

20 angelicasvarld.blogg.se:

Men så vackert...å magnolian UNDERBAR!!

21 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fint! :)

22 Anita:

Underbart! :D

23 Sarah:

det är bätre men är lite nere och så

24 Kristin/onlyfemale:

Så fint! Älskar magnolia, funderar starkt på att köpa ett träd och planerat på tomten faktiskt. Grannen har det så det lär överleva...

Kram

25 Maria:

Så fint du har det, hoppas din vecka var super.
Kram på dig

26 N:

Väldigt fint!

27 Eva`s blogg:

Kikar in & ser att det var ett tag sedan du var här , hoppas allt är bra ...kram

28 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Vilken härlig helg! :D

29 Tilda:

Åh vad fint! :)

30 ✫Fru Eriksson:

Miss You ❤️ ......

31 Sarah:

åh fint =)

32 Sarah:

De e så fint o ha blommor hemma :)

33 ullie:

så fint nu undrar jag var du är

Kommentera här: