New In

 
Godförmiddag!
Idag har jag min lediga dag, jag sitter med sista kaffet, sen ska jag hämta upp mannen, han tänkte checka ut lite tidigare från jobbet idag. Vi ska in till stan, äta lunch, jag ska fixa naglarna, då kör han nog till Biltema (å sånt tråkigt) haha.... ;) sen har vi lite ärenden som ska fixas, köpa present till min pappa och jag hoppas jag hinner in någon butik oxå:)) Denna blusen och öronhängena hittade jag sist vi var på Öland. Där finns faktiskt lite mysiga butiker. Så det och en kjol får bli "dagens Helen" 
 
Ha en bra Tisdag// Kram H
 
 

Kommentarer:

1 MATILDA:

Åh så fint :D

2 ✫Fru Eriksson:

Wow....Så snyggt!
/Kram

3 linah:

snyggt! <3

4 Johanna:

Snyggt!

5 houseforus:

Låter som en mysig dag...snyggt kläd val-
kram

6 Josefine:

Fint!

sv: Tack :)

7 Netti Starby:

Vilka fina köp :-D Kram

8 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

Härliga köp! Haha tycker också Biltema är skittråkigt att gå på :-p

9 MALIN:

Örhängena ser jättefina ut! Kul med lite nya grejer :) Kram

10 angelicasvarld.blogg.se:

Låter som en toppen dag (utom biltema då) å så fina inköp!!

Kommentera här: