Adventspiffa

 
Hej Fredag:))
Ja, jag är långledig denna helgen - lyxkänsla när man har tre lediga dagar att fylla med sovmorgon, gå hemma och skrota runt i myskläder, sippa kaffe när man känner för det, mysa med familjen, idag har jag fått upp alla adventsstakar och stjärnor i fönstren, fyllt vaserna med hyacinter och min rumsgran överlevde faktiskt från förra året Helen=glad:)) Gjort en mosskrans som första ljuset ska tändas på Söndag, jag ÄLSKAR att pyssla & dona. fyllt på ljusen och piffat lite här och där.... Är ni tidigt ute med piffet inför advent/jul? 
 
Ikväll ska vi bara vara hemma, äta gott och ta det lite lugnt, Imorgon startar ruschen inför julklappshandel, en heldag på stan laddar vi för imorgon, hoppas jag hittar många klappar;) även träffa lite vänner, och på Söndag åker vi till Helsingborg. 
 
Önskar er en skön helg // Kram
 

Kommentarer:

1 Embla Sofia - Blivande mamma:

Så snyggt!! Var har du hittat den guldiga, fyrkantiga ljusboxen?

Svar: Den har jag fått av en god vän, så vet tyvärr inte var den är köpt? tror att blomsterlandet har haft nåt liknande.
starsinlife.blogg.se

2 Natalie Salazar:

ååh så fint :) mysigt
önskar dig en trevlig helg :)

3 Christin:

Såååå fint & mysigt! Älskar din taklampa! :o)

4 Mikaela:

Vilka härliga bilder :D

5 ✫Fru Eriksson:

Wooo,så collt & läckert ❤️ ...
/Kram pårej & ha det så gott!

6 Eva`s blogg:

Super mysigt :) och så fint du gjort :) önskar dig en fin dag kram

7 MATILDA:

åh så fint och mysigt! :)

8 Jhennifer :

Låter så skönt att få unna dig detta då det annars är så mycket stress precis innan jul. Hoppas du får en toppen helg❤️

9 angelicasvarld.blogg.se:

Så fint du gjort!!

En skön dag önskar jag dig!

10 Jasmine:

Så mysigt! Julstämning är något som jag uppskattar.
Kram

11 Mirre:

Så mysigt du beskriver det och så fint du pyntar =D

12 Hanna Karlsson:

Så fint det blev!

13 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jättefint och visst är det hemmalyx det där :D. Jag njöt som bara den när jag pyntade i torsdags :D.

14 MADDISENJ.SE:

Så himla fint!

15 Petra Olsson:

Men så fint du gjort,låter som en mysig helg .kramar

16 pillan:

Bästa bästa, att bara gå hemma och "skrota". Skönaste mysigaste ever ;)

Så himla fint du gjort det och s.t-glasen är verkligen så fina!!

Kram PIllan

17 N:

Vad mysigt!

18 Eva`s blogg:

kikar in & önskar dig en fin advent :) kram

19 Josefin:

Så mysigt! :)

20 Sam:

Super mysigt <3 Love it :)

21 Olivia:

Åh vad mysigt!!

22 Maria:

Så fint och mysigt du har gjort
Kram

23 Madeleine:

Så mysigt med advent :)

Kommentera här: