Nutella cookie cups

Bakade dessa godingar för några dar sedan, Mmm.... mums:)) försvinnande goda!! 
Ikväll firar vi mor inför morsdag, med middag och tårta. Morsdag- tårtan kommer här på bloggen i dagarna...
225° magarin 
2.5 dl socker 
2.5 dl farinsocker 
2 ägg 
3 tsk vaniljsocker 
7.5 dl vetemjöl 
1tsk bikarbonat 
0.5 tsk salt 
 
Fyllning: nutella + havssalt 
 
Rör smör och socker poröst. Blanda i ägget. Sedan vetemjöl, bikarbonat, vanilj, salt. Rulla bollar lägg i småbrödsformar, grädda ca 10-15 min. När de tas ut tryck försiktigt ner lite i mitten. Fyll hålet med nutella. Låt svalna. 

Kommentarer:

1 Netti:

Åh farligt gott och dessa måste jag också baka :D

2 Tezzo:

Mums så gott!

3 Vano:

Goda dom ser ut!

4 Sara Ekman:

Åh så gott :)

5 Alice:

omnoom vad gott!

6 Skogsraah ☾:

Ser riktigt goda ut!

7 Pauline:

de såg goda ut :)

8 MALIN:

Goda dom ser ut! Mums!

9 Michelle:

Åh mums! Måste pröva :)

10 Nathalie:

Åh vad gott!

11 Mia Forsberg:

tack så mycket! :)

Mums vad gott, älskar nutella!

12 LIENE:

Tack :D

Ser mums ut!

13 Nora Bååth:

Jag som älskar nutella och muffins borde absolut testa dessa :D

14 Cielo:

Vad sugen man blir!

15 corneliaeriksson.blogg.se:

Mumsigt värre!

16 Alice:

Åh, så gott! :D

17 Maria Grahn :

Så gott. Ha en härlig helg 💗

18 Siri |Diabitfit|:

Ser helt sjukt gott ut!

19 angelicasvarld.blogg.se:

Men så smarrigt - det är måste jag prova! Jag bakar liknadne men med en halv Dumle i och en nobless på toppen - gott det med!

En härlig fredag önskar jag dig!
KRAM

20 Ella:

Wow vad gott det ser ut!!! Jag måste testa att baka de nån gång!
Fråga gärna något i min frågestund på min blogg om du har lust :)

21 Sandra Lundin:

Alltså, mums så gott!

22 sara:

Gott! :D

23 Emma:

Åhh, så gott! :D

24 Johanna Davidsson:

Det där måste jag verkligen testa

25 Sara:

De ser helt magiskt goda ut :) <3

Svar: Ja den var god...
starsinlife.blogg.se

26 Emelie:

waaah va gott det ser ut!

"Jag är för ett samhälle där allas röster får höras. Därför har jag en blogg där alla får synas och skicka in sina egna texter, känslor och tankar! Vill du veta mer? Klicka dig gärna in på bloggen och skicka in din text! :)”

Kommentera här: