Ljuslyktor ☆

Hej på er!! 
 
Hoppas er Måndag startade bra:) här har det ösregnat precis heeela dagen, tur att jag var klok nog att ta mina gummistövlar på mej ;) dessa söta ljuslyktor hittade jag bl.a när vi var i S-holm, man kan väl aldrig få för många ljuslyktor?? ellerhur ;) just nu gillar jag koppar, visst är det snyggt:))  jag sitter och planera veckan lite, då vi får övernattningsgäster i Påsk. -Vad vi ska bjuda på för middag? -tänkte baka lite i veckan och fylla frysen, men vad? Hmm... Har hur mycket recept och gott som helst, men visst är det konstigt att när man ska hitta på middag mm. så får man idetorka, haha :) 
 
 
Kram från mej ❤
 
 

Kommentarer:

1 ida:

åh så fina lyktor! :)

Svar: Tack snälla:))
starsinlife.blogg.se

2 Camilla:

Superfina, förstår du är nöjd med inköpet :)
Här snöar det, känns som våren aldrig kommer!

Svar: Tack snälla:) hoppas våren kommer snart:))
starsinlife.blogg.se

3 Sara:

Men vilka snygga lyktor ! :)

Svar: Tack:)
starsinlife.blogg.se

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fina! :)

5 Maria G:

Sååå fina! Här har vi fått en massa snö sista dygnet, suck. Hade precis fått vårkänslor . Får hoppas på sol under påskhelgen. Kram

Kommentera här: