Favoritbloggar ☆

Hej på er! 
 
Insåg idag att jag bara har 4 arbetsdagar kvar innan semestern, helt otroligt;) sååå härligt!! 
 
Tipsar om mina favvisbloggar idag som jag är glad att kika in hos dagligen, 
först ut har vi Maria- en genomgo, snäll omtänksam tjej som jag lärt känna, hon hjälpte mej med bloggen i början. Hos henne få man se vardagen, goda recept, inredning precis som jag:) hon har ett väldigt genuint sätt, hoppas vi få träffa varandra någon gång i livet ♡ lämnar alltid en rar kommentar efter sig. ni hittar hennes blogg på www.mariagrahn.blogg.se 
Här har ni härliga, sprudlande Angelica, en relativt nyfunnen blogg som man blir lite "smått besatt av att kika in hos:)) En livstilsblogg där man få se hennes vardag, inredning,  shopping, träning en go tjej med många bollar i luften:) sen vilka bilder hon tar alltså, sååå fina!! Å lika fina kommentarer;) ni  hittar henne på www.angelicasvarld.com 
 
 
Här har ni Sara~ en härlig tjej, med stort intresse för mat/bakning, man hittar en helgmeny som är perfekt om tips på maträtter kniper, och även kläder, outfit,  smycken mm. så mycket gott hos Sara.  Lämnar alltid fina, snälla kommentarer efter sig. Ni hittar hennes blogg på www.baakochmaat.se  Alla dessa bloggar är så inspirerande.....
 

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Skall kika in dina blogg tips! :)

Härligt med semester

2 Vanessa andersson:

Alltid kul att hitta fler bloggar :D

3 MATILDA ROSQVIST:

alla bloggar har jag besökt, jättefina allihopa! :)

Svar: Javisst är det och det är din oxå Matilda ♡
starsinlife.blogg.se

4 angelicasvarld.blogg.se:

Tack snällaste för de underbara orden 💕

Svar: Det stämmer in till 100 % tokgillar din blogg 💗
starsinlife.blogg.se

5 Sara Ekman:

vad kul med tips :)

6 Liene Svärd:

Har nog inte sett dem alla så ska kika in :)

7 Maria G:

Tack gulliga vännen, tänkte på dig idag och på att det hade varit så trevligt om vi bott närmare varann så kunde man ses. Känns som vi har mycket gemensamt och mycket att surra om. Kul du började blogga, du har så mycket att ge i din blogg. Underbar att läsa. Kram

8 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Kul med lite nya bloggförslag (även om jag redan läser två av dem) :)

Hoppas du haft en skön kväll!

Svar: Ja vi har firat min dotters födelsedag, så det har verkligen varit en myskväll ♡
starsinlife.blogg.se

Kommentera här: