NÄTKÄRLEK

Idag sprider jag lite nätkärlek här på bloggen. Det finns så mycket trist och negativt i vår värld, tänk så mycket trevligare det är när man håller en glad och positiv stämning oss bloggvänner emellan ♡ tipsar om några favoriter jag har som jag kikar in hos titt som tätt 😊 
 
Här har ni en go sprudlande tjej som heter Hanna. En nyfunnen blogg som jag gillar:) hos henne hittar man livet med sina grabbar, träning, outfits, glamour i vardagen med god middag och ett glas vin och såå mkt mer. Precis rätt inställning till livet. Ni hittar henne på www.hannadidrikson.blogg.se ♡
 
Här har ni Kristin en go tjej, som man hittar smarriga kakor, efterätter, erbjudande och tips på mycket fint, inspo och inredning och vardagslivet. En härlig livstilsblogg.  Ni hittar henne på www.onlyfemale.se ♡
 
Här har ni Matilda, en ung, positiv tjej. Hos henne hittar man fin inspo på inredning och make up, outfits, och supersmarriga frukostbilder som man bara är sugen på;) Titta in hos henne på: www.matildays.se ♡

Kommentarer:

1 MALIN:

Vilka härliga bilder!!

2 MATILDA ROSQVIST:

Åh tack snälla du! Du gjorde min dag :D ♡

3 S A N N A♥:

Brukar också läsa Mathildas blogg!

4 Netti:

Jag håller med dig om att bloggarna är jättebra! :-D

5 Amanda:

Mysigt inlägg! :)

6 Hanna Didrikson:

Tack fina du! Kramar

7 Kristin/onlyfemale.se:

Men åh vad gullig du är! Du gjorde min dag nu. Tusen tack! Kan inget annat än instämma att vi behöver mer nätkärlek! Nobelvägen jag också inspirerad att sprida ännu mer nätkärlek!

stor kram!

8 angelicasvarld.blogg.se:

Härligt med nätkärlek!!!

9 ✫ Fru Eriksson:

Så fint av dig ♡ ...
Läser två av dem & ska kika in hos den tredje :)

Ha det så gott!

10 Natahlie:

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

11 Mirre:

Rart att tipsa om andras bloggar

12 Maria G:

Då måste jag in och kika fast läser redan några av dessa fina bloggar 💗

Kommentera här: