Bountybollar ☆


Hemma från biobesök,  vad bra den var "en underbar jävla jul" kan varmt rekommenderas:)) ont i skrattmusklerna nu.... efteråt var vi hemma hos dottern och myste och hade spelkväll, även mormor och morfar var där :) 
 
Bountybollar ☆ 
 
50 g smör 
1/2 dl sirap 
1/2 dl florsocker 
2 dl vispgrädde 
1 krm salt 
1 påse kokos 
 
Garnering: mörk choklad  
 
Lägg alla ingredienser utom kokosen i en kastrull,  låt småputtra i 5-8 min. tills den kokat ihop och blir lite seg. Rör i kokos, ställ i kylen en stund tills det svalnat och går att rulla. Rulla till små bollar. Lägg i frysen en timme. Tag ut och doppa i mörk el ljus choklad. Stör ev något strössel på. 
 
Natti natti ☆  
 

Kommentarer:

1 Mirre:

Smaskens =D, hehe den vill jag se =D

2 Maria :

Den filmen är vi sugna på att se, har oxå hört den är bra. Blir nog ett bio besök snart och så kommer ju även nya Beck som jag oxå vill se.
Ser jättegott ut, blivit mindre bakning här nu se vi renoverade men hoppad få tillbaka rycket. Tack än en gång för julklappen fina du ❤️ Kram

3 linah:

åh så gott:D!

4 Eleonora Adriana ♥:

Mums :)

5 Celine:

Men åh gott!

6 angelicasvarld.blogg.se:

Men så gott - dom där har jag tänkt att jag ska baka men jag har aldrig fått tummen ur!

God Fortsättning!
KRAM

7 Annika:

Så gott det ser ut. Blev riktigt sugen på choklad nu. Kanske beror på att jag är hungrig?! :-) Ha en fin kväll. Kram Annika

8 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

åh va gott!

9 Skogsraah ☾:

Ser supergoda ut :)

10 Maja - Frontside:

Vad gott det låter!

11 Alice:

omnoom vad gott det ser ut!

12 Sara Ekman:

Åh vad gott, älskar Bounty :)

13 Emma Engström:

Nämen åh, nomnom! :D

14 Amanda Forsman:

Ser riktigt goda ut! :)

15 Tilda Barkselius:

Den filmen verkar så himla mysig och bra!

16 Sandra Steinick Gustafsson:

så gott det ser ut!

17 Anita:

Åh, gott :D

18 Eva`s blogg:

Åh dom vill jag göra så goda dom ser ut :) mums mums kram ha en fin dag

19 Sara:

Detta är ju bara föööör gott <3

20 Sam:

Wow ! så gott *0* <3

Kommentera här: