Trevlig Valborg

 
Detta möttes jag av igår kväll, när jag slog upp mina blå så hade min sambo köpt fina tulpanpioner och satt i en vas. Tycker de är så himla fina:) gullig insats (när det väl händer) hehe....Jag låg mest under filten och lyssnade på podd. Har börjat lyssna på Wistam & Wahlgren, som min bästa vän tipsade mej om. Hon har även Gry som favorit. får väl altinera med det mellan varven. Lyssnar ni på poddcast? och vad isf?? nä, nu vill jag att den envisa feber och influensan ska försvinna:( här blir vårt valborgsfirande instställt, vi hade blivit hembjudna till våra vänner ikväll annars, så himla synd:( tänkte iallafall önska er en supertrevlig Valborg, och fira in våren ordentligt nu:)) Vi hörs lite senare med "dagens hälsotips"
Kram//Helen
Nu har äntligen mitt brickbord kommit, det tog bara tre månader!!! det var nog eftertraktat, jag flyttar runt det,  vet ännu inte riktigt den givna platsen ;) 
 
 

Kommentarer:

1 thaipinnen:

sv; helt rätt inställning!

2 Siri |Diabitfit|:

Men åh så fint :)

3 MALIN:

Snyggt bord!

4 Netti:

Vad gulligt utav honom och bordet är riktigt snyggt :-D

5 MALIN:

Svar: Det var det verkligen! Speciellt med färska räkor - mhmm :)

6 Sara Ekman:

Så fint :)

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Verkligen så vackra blommor :)

8 moniki.blogg.se:

så fina bilder!

9 Julia:

vad fint :)

10 Johanna Marie.se:

Va härligt det låter & va fint ni bor!
Hoppas ni får en mysig valborg & en superfin helg :)

11 Koehler - Skönhetsblogg:

Tack detsamma! :)

- Det är oerhört fint där! Rekommenderar starkt att åka dit!

12 Sara:

Men så snällt ! :) Hoppas du mår bättre snart :) <3

13 Maria G:

Så fint bord och jag är så förtjust i dina ljuslyktor, vita & guld. Har sett dessa på Insta men glömt vad de heter, var köpte du dina? Vad trist med sjukdom, krya på dig vännen ❤️

Svar: Tack min vän 💗 dessa är madam stoltz märke tror jag, de du tänker på är nog skultuna tror jag? De är oxå jättefina!! De är ju snarlika varandra. Ha en mysig kväll. Kram
starsinlife.blogg.se

14 Anna Carin:

Jag skulle också vilja få blommor ibland haha :)

Ser på bilden att ni har sänkt ner er jacuzzi, var det svårt att göra? Vi har planer på att försöka göra det vi också, men vi är lite orsäkra på om det är värt besväret...

Svar: Ja vi är nöjda med det:) han grävde bort jorden, och fyllde på med singel o packade väl. Efter det lekarblock som ett fundament. Upptill 4 st formplyfa sen står Spa:t på detta. ,
starsinlife.blogg.se

Kommentera här: