Välkommen till min blogg!

 Varmt välkommen hit:) 

Nu tar jag det stora klivet ut i bloggvärlden.Jag brinner för inredning och bakning. Det får mej att må bra helt enkelt och jag blir glad av det, Jag är träningsälskare:))  Har även andra intressen som trädgården, det är avkoppling för mej. Älskar att umgås med familjen och våra fina vänner, bjuda hem och äta något gott tillsammans.,Båtlivet är en stor del av familjen där vi åker ut så ofta vi kan, det blir framåt vårkanten till sena Septemberkvällar. På havet finner jag ro, det är som balsam för själen och där åker kameran ofta fram, då jag gillar att fota. Resa är ett stort intresse, det är fortfarande så många platser jag drömmer om. Hoppas ni ska trivas här hos mej:) VÄLKOMNA

 

 

Kommentarer:

1 Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

2 Maria Grahn :

Stort Lycka Till! Nu har jag lagt till din blogg så jag kan läsa dagligen. Länkar din blogg från min oxå. Kram Maria

Svar: Tack snälla:) Ha en fin kväll. Kram
starsinlife.blogg.se

Kommentera här: